Friday, June 22, 2012

kehidupan aku

assalamualaikum..

   sekarang ni.. sibuk dengan aktiviti sekolah..tambahan pula tahun ni SPM 2012.. banyak kelas tambahan la..malas nak post da,, sibuk sangat tiap-tiap masa.. tusyen lagi... ok la.. post pun dah macam orang STESS... tapi.. memang stress punn.. yuhuuu .. dengan kena beletir dengan mak aku lagi.. ayah aku pula... jenis P. K,, aku tahu la.. aku tak pandai macam budak tu(adik lelaki aku yang pertama 13 tahun).... kehh.. sedih la kadang2.. fikir masalah keluarga aku ni.sampai keputusan peperiksaan aku pun jatuh,,, Tolong aku..
aku nak juga dapat keputusan cemerlang nanti.. Aku akan cuba tabah dengan masalah yang aku hadapi ni..di dalam keluarga ni.. tapi aku sering melepaskan air mata bila aku tak tenang.. memang itu la.. cara aku. menenangkan diri.. alhamdulillah.. aku ada mak angkat yang sering memberikan dorongan dan semangat bila aku jatuh.. nak harap mak dengan ayah aku.. huh.. mungkin kena balik ada la..aku tahu la.. aku ni anak pertama.. tapi jangan la nak abaikan tanggungjawab kan..? betul tak?
takpa2.. yang peting mak dengan ayah aku tak abaikan adik2 aku yang kecil-kecil tu(7 tahun dengan 3 tahun).. sebelum tu.. aku hadapi ni semua bersama kembar aku.. kesiankan kami.. dah la nak SPM.. mak dengan ayah buat macam 2 pula dekat kami.. kadang-kadang tu..kami dua ni macam tak wujud je.. depan mata depa.ok la.. apa-apa pun terima kasih sebab lahirkan kami berdua dan besarkan kami berdua.. kalau tidak mungkin kami berdua tak ada dekat atas muka bumi.. ni..doakan kejayaan aku dan kembar aku ya.. untuk SPM 2012 ni..emm.. 

                            p/s:                  terima kasih sebab sudi baca ni..


                                                              aku dan mak angkat 


                                                               
                                                          aku dan kembar aku

2 comments: