Sunday, March 11, 2012

telefon dotdotdot


assalamualaikum..
lama dah tak updated post ni..
huh.. bukan apa cuma sedih sikit..
macam-macam masalah datang..

hmm... semejak telefon aku tak da ni..
rasa sunyi la... nak kena tunggu lagi semiggu lagi, tu pun
kalau dpt balik...
aku harap sangat semoga dapat la balik telefon aku tu..
susah juga hidup tanpa telefon, tambahan pula zaman sekarang ni..
nak berhubung pun senang..
mudah nak hubung dengan seseorang 2,, hehe..
tapi masalahnya, bolehkah aku dapat balik telefon 2..?
aku setia menanti kau telefon.. walaupun kau tak secanggih
telefon zaman-zaman sekarang ni..
ok.. la... aku dah tak tau nak tulis apa dah ni
rindunya dekat telefon aku…

2 comments:

ainun said...

hehe...sabar lah ya. mana tau dpat hp lebih canggih nnt

shiera_missu said...

hmm... ok2..