Wednesday, December 22, 2010

akhirnya dah dapat pun keputusan PMR..
rasa lega la sikit... tapi tahun depan nak pilih jurusan baru lak..

Tuesday, December 14, 2010

satu kan lah dua insan yg berpisah..
temukan hati itu..
agar tidak ada perbalahan berlaku antara satu sama lain..
AMIN......
aku tak tahu.. sebab yg sebenarnya..
aku putus dengan dia .. tanpa ada sebab yg kukuh..
sebab 2 aku susah nak lupakan dia..
tolong .... tanpa sebab kami putus...
aku tak tau apa benda yg menganggu hubungan kami
ini..
ya Tuhan tolong la.. aku..
aku tak taw.. la aku ni dah kena jejak kepala.. oleh orang..
sebabnya,,, apa yang orang 2 nak.. aku biar ja.. dia buat..
kalau nak cakap.. memang sakit hati...
aku tak taw cam mana sekarang ni..
aku minta ALLAH buka la sikit fikiran orang2 yg macam 2..
jangan asyik dok kacau hidup orang..
aku dah tak tahan..


sebab itulah.. kita kena BERSYUKUR..
atas semua perkara yang kita ada...
kalau tak oramg lain akan menjadi mangsa orang2 yg mcm 2..

Monday, December 13, 2010

budak2...
dah memang budak..

kita kena pula mengalah...
orang yang nak kena marah... aku la..
yang besar sikit la yang sasaran..
akan di marah oleh orang dewasa..

aduh,,, nasib baik kanak2..
tahan ja... apa yang diorang cari pasal,,
kadang 2 sakit ja hati ni..
mengenang peristiwa hari.. 2..
hampir aku nak kena pelempang dgn DAD..
aduh.. ALHAMDULILLAH...
DAD faham perangai kanak2 2..

Friday, December 10, 2010





aku rasa macam nak menagis lak..
dgn situasi aku sekarang ni..
aku x taw la... nak katakan macam mana..
pedihnya hati aku ni...
susah sungguh ... la nak lupakan dia....

ALHAMDULILLAH...
aku dah dapat fon baru...
tapi aku rasa tak sedap hatila...
maybe sbb x lama lagi aku nk ambil result..
PMR tak lama lagi la..
28 DISEMBER 2010...
tapi pa2 pun aku bersyukur sangat ..
ALHAMDULILLAH..
thx abah.. beli fon baru kat kakak..

apa la.. semuanya salah aku..
kenapa la... benci sangat dia kat aku..
kalau x suka 2 pergi la jauh2 dari hidup.. aku..
aku x tahan kau asyik membenci diri aku..
pergi lah kau..
jauh dari hidup aku..
aku tak sanggup tengok muka kau lagi..
pergi.................!!!!!!!!!! kau jauh dari hidup aku,,,,
pergi !!!!!!!!!!!!!!!......
aku benci kau...
kau langsung tak faham aku...
macam mana aku nak faham kau...
bila aku nak faham kau..
kau naik kepala aku...
pergilah kau...!!!!!!!!!!!!!
shiera sakit hati dekat sorang budak...
ni. dah berpisah,,,, 2 tak kan x boleh langsung
nak... sembang sikiti....
sombong nya dia ni...

***
lagi 1 kalau kita baik sikit...
dia naik kepala kita balik...
susah la....

Monday, December 6, 2010

tahun depan shiera nak belajar betul2..
tak nak lagi main2..
shiera nak capai cita2 shiera..
sebagai seorang doktor pakar bedah..

tahun depan dah tingkatan 4..
huh3...
mesti pilih jurusan SAINS TULIN..
jadi kena tumpu lebih la...

jauhkan lah hidup kami yang akan memasukki ke alam
tingkatan 4.. daripada kegagalan..

Saturday, December 4, 2010

TERIMA KASIH..
KEPADA TWIN SHIERA YG BANYAK
MEMBANTU SHIERA EDIT BLOG BAGI
CANTIK... DAN KELIHATAN KEMAS..

***

TIDAK LUPA PADA SI DIA
KERANA MENCINTAI SHIERA..
WALAUPUN SHIERA TAHU
SUKAR UNTUK KITA BERSATU KEMBALI..
SHIERA SAYANG SANGAT SI DIA 2..
PEACE... * LOVE....*

Friday, December 3, 2010

dah la bosan.. lepas tu rindu pula..
lepas tu nset pula rosak...
huh..3
mmg hidup kalau tak da masalah...
tak sah

Wednesday, December 1, 2010

saya sayang awak..
saya perlu awak..
tapi kenapa jadi macam ni..
awak buat saya merana..
saya tiap2 hari rindu awak..


saya akan cuba lupakan awak..
tapi susah sangat..
awak...
sekarang ni...
hidup aku dah kosong...sebab aku dan dia dah berpisah..
malam hari 2... aku telefon dia..
aku tanya dia...'awak ada awek baru ke?'
dia kata ada...
tak pa la... dia ada awek baru...
aku harap hubungan diorang kekal..
aku cakap lagi kat dia yang aku rindu sangat kat dia...
tapi sayang aku sorang je yang merasai rindu ni..'
aku kata kat dia...
bila saya dan awak dah ready... kita bersatu ok...
semuanya ok..
mmmmmhh...
tapi susah sangat aku nak lupa perasaan ini..



apa2 pun aku nak ucapkan ... terima kasih kerana mencintai dan menyayangi shiera..
selama ni..
shiera akan simpan kenangan kita... selamanya..
tak kan jauh dari ingatan shiera..
sayang awak......

Wednesday, November 24, 2010

awak...
awak ada GF baru kan?
awak cakap la terus terang...
saya tak suka awak buat saya macam ni..
saya dah tak sanggup bertahan
dengan segala yang awak lakukan kepada
saya...
awak...
tolong...
kalau awak sayang saya lagi...
jangan buat saya macam ni..
saya dha cukup terseksa melihat segala
yang awak lakukan.. untuk menyakiti hati saya...
tolong kalau awak...
nak sangat pergi...
pergilah dengan cara baik...
tapi........





saya masih cintakan awak....

Wednesday, November 10, 2010

aku syg kau

Salah kah aku mencintai seseorang yang aku sayang...
knp?
dia buat bagi aku tak suka dia...
dia buat apa2 pun aku tak akan benci dia..
aku risau tengok dia bercampur dengan orang
yang salah...
andai itu yang dia inginkan
buat lah,, tapi..
aku masih sayang dia
aku masih suka dan cinta dia...
aku perlukan dia...

Sunday, November 7, 2010

saya rindu awak...
awak rindu saya tak????
saya sayang awak...
awak sayang saya tak????
b... ayg rindu b sangat...
tiap2 malam ayg selalu teringat b...
b ingat tak ayg?????
b......b.......b........
:'(

Saturday, November 6, 2010

susah hendak dapat lelaki yang setia,ikhlas,jaga bahasa dengan
kita perempuan ni...
maklumlah kita perempuan ni hendak yang baik2 macam juga
lelaki nak perempuan yang baik juga...
tetapi kenapa perempuan selalu menjadi mangsa
dalam cinta ...
contohnya...
lelaki ni kononnya depan nampak
baik...
tapi dekat belakang curang...
sedihnya.... kalau boleh...
aku minta sangat

KEPADA LELAKI YANG SUKA CURANG NI INSAFLAH.
SETIALAH PADA YANG SATU.....
JANGAN ASHIK CURANG AJE ....
macam mana ni nak hapuskan sifat orang yang suka kutub orang ni....
terutama budak2 yang muda dari aku ni...
baru habis UPSR mulut dah tak taw nak jaga...
apa la nak jadi dengan budak2 ni....
ingatkan muka baik hati pun baik
rupa2 kotor aje...
aku tak tahu la kenapa budak2 perempuan lepas UPSR ni
mulut jahat sangat...
aku pun tak la kenal sangat diaorang...
pasal2 dok cari pasal dengan orang..
minta2 ALLAH bukakanlah... pintu hati mereka dan lembutkan sikit
hati 2....

Wednesday, October 27, 2010

bukan semua budak lelaki kelas hujung ni baik.
yang baik pun sikit ja..

aku sakit hati la dengan budak laki ni..
eeeeeeiiii....
knp... dia buat aku macam niiiii..
kenapa??
apa salah aku?

ahhhhhhhhhhh!!!!!!1

Tuesday, October 26, 2010

ark... geram nya kat boy 2....
sakit hati la sangat2 dengan dia...
geram.... rindu... tp sakit hati sangat2....
ha..........3
kerja buat hemsome...
missssssssssss
missssssssssss
you...................
kenapa... awak.
tinggal kan saya sendirian disaat saya
memerlukan awak...
saya rindu awak...
tapi hanya ini yg awak balas
hanya sekadar mimpi dan angan-angan
kosong..
kenapa?
orang selalu ganggu hubungan
kita.. susah sangat ke awak
nak faham saya ni...

Sunday, October 24, 2010

AWAK,, SAYA RINDU SANGAT PADA AWAK..
SAYA NAK SANGAT LAFASKAN CINTA INI PADA AWAK
SAYA SAYANG AWAK SANGAT...

SAYA HARAP SEMOGA AWAK DENGAR KELUHAN
INI...

SAYA RINDU AWAK...
SAYA PERLU AWAK...
SAYA SAYANG AWAK...
SANGAT2

AWAK SAYA SAYANG AWAK!!!!!!

Wednesday, August 18, 2010

ASTAFFIRULLAHAL AZIM... APA LA... salah aku...
sehigga org. suka bersangka buruk kpd aku...
adakah sbb aku cerdik sedikit pd mereka.. atau
aku terlanjur kata... aku harap sgt2 mereka memaafkan
segala kesilapan aku selama... ini... di bulan RAMADHAN
yg mulia ini... aku turut memaafkan segala kesilapan yg mereka lakukan
aku halalkan segala ilmu dan apa2 kebaikan yg tlh aku berikan
selama ini... semoga rahmat ALLAH dikurniakan kpd org yg
memaafkan kesilapan atau kesalahan yg menyakitkan hati..
sedangkan NABI MUHAMMAD SAW ampunkan umat.. apa tah lagi
kita manusia akhir zaman yg kerdil lagi hina disisi ALLAH...
AMIN... INGALAH... MAAFKANLAH SEGALA KESALAHAN AKU...
WALAUPUN AKU TUA ATAU MUDA DARI ENGKAU.. WAHAI MANUSIA...
knpla.. ada lagi manusia yg bersangka buruk terhadap org...
shiera harap... ALLAH maha ESA.. BALAS segala
kesilapan manusia seperti itu... ya ALLAH ... aku
harap Engkau maafkanlah segala dosa yg
tlh dia... lakukan terhadap.. ENGKAU...
tolonglah hormat sikit orang...
walaupun benci..ka skit hati ka...
kenapa masa... berlalu dgn
cepat sekali ...
shiera rasa,,, baru semalam...
peperiksaan percubaan PMR ni...

tak lama lagi PMR sebenar...
pula...
gementarnya..
nak dkt..
PMR ni... mcm2
la berlaku masalah...

Saturday, August 14, 2010

y? that people is selfish...
sometimes i'm sad about
my live...
that people is like to tease me
n that people is very arrogant n
not think about other people...
i don't not know what i have
to do for that people..
when i want to joke for it ,
it make bad face n not want to
face to face with me...
y? that people do that for
me...it very dangerous for me..
how i want to teach at good person...
ya ALLAH ... help me from this feeling..

Saturday, July 31, 2010

sometimes i'm so shy while have someone look what i do...
example ... i am capturing my picture....
i make up my self to be nice...
i think she or they jelouse to me... n more
i hope very much ,,,
don't look me for that...

Friday, May 7, 2010

kini aku dh jumpa si dia...
yg slama ini aku ...
tunggu2 kan...
i hope we can be together..

Friday, April 9, 2010

KEPUTUSAN SHIERA P `1` 2010

SHIERA DPT 2 A 4B 2C..
SHIERA DPT NO 2..
SHIERA BERSYUKUR SANGAT
NO 1 DPT KPD BEFTFRIEND
PULA...
SHIFAA..

Friday, April 2, 2010

PMR

TK LAMA LA NK PMR...
SHIERA TARGET NK DPT 8A 1...
SHIERA HRP IMPIAN NI AKAN TERMAKBUL
BE THE BEST IN PMR...

Tuesday, March 23, 2010