Saturday, December 22, 2012

lepas SPM(cuti2)

hehe.. lama aku tak updates post ni..sejak dah habis SPM hari tu..hemm.. bila ye?? tapi aliran aku habis awal dari yang lain..hehe..hah.. baru aku ingat!! mula pada 5/11/2012~6/12/2012, tapi ada juga lompat hari
apa-apa pun habis awalkan.. haha. pada 27/11/2012.. awal la juga dari yang lain tu.. tapi tak pa..semua dah habis kan sekarang SPM tu.. sebelum nak melangkah ke alaf baru ni, macam2 la, jadi dalam hidup kita kan..
termasuk dengan aku. hemm.. ada yang pahit dan ada yang manis,dalam perancangan nak ambil lesen memandu,untuk mematuhi keselamatan jalan raya..hehe

baru-baru ni aku pergi melancong dekat PULAU LANGKAWI,KEDAH. aku pergi ni pun atas bantuan mak angkat aku..huhu.. aku pergi bersama twin aku dan mak angkat aku la(3 orang je).. beli tiket tu kena beli awal-awal, takut tak da pula nanti tempat dalam bot. tambahan pula, musim cuti sekolah.

***
masa dekat LANGKAWI, kami di ambil oleh saudara mak angkat(anak dia lahh).
huh.. p sana memang best tapi biasa la,. bila nak seronok sikit, de je yang penghalang.. tau sapa??!
mak aku.. tapi tak pa la, dia nak pastikan kami dalam keadaan baik je tu sebenarnya kan.. tapi yang peliknya, dah baru sampai lah katakan, ingat nak rehat la sikit, yang mak aku asyik telefon tanya bila nak balik?. aku tau la aku pergi ni bukan dengan dia kan.. hemm,.


***

hari pertama kami tak pergi mana lagi, duk dekat rumah je..
hari kedua la,, permulaan aktiviti percutiaan aku,hehe,
'cabel car'.esok tu plak, kami pergi berkelah,lepas tu pergi 'underwaterworld'. keesokannya, kami pergi
makam mahsuri.. huh. best la.. dekat 11 tahun aku dengan kembar aku tak ziarah pulau Langkawi.. maklumlah emak dan abah sibuk dengan kerjakan.. tu yang orang lain bawa pergi tu.. tu pun mula-mula susah nak bagi keluar dengan orang.. akhirnya, bagi juga. haha.. bukan pergi buat maksiat pun kan..hehe..
kot mana pun aku kempunan nak bercuti dengan keluarga aku sendiri yang ramai ni.. 7 orang semuanya termasuk aku.

  =>aku rindu dekat mak angkat aku tu.. kenapa susah sangat nk jumpa ye..

***

ok.. dah la,, penat la.. menaip ni.. walaupun ada lagi yang aku tak tulis dalam ni..hehe..

p/s: kepada adik2 yang nak exam tu. teruskan usaha, semoga memperoleh keputusan yang cemerlang.

to my sayang, kot mana pun saya sayang awak tau..

1 comment:

Shada said...

rindu nak p sekolah !