Friday, August 5, 2011

Selamat Menunaikan Ibadah Puasa




salam....
lama... nya nak update post ni...
dah masuk 5 hari kita menunaikan ibadah Puasa di bulan ini BULAN RAMADHAN..
dengan ini .. saya mengambil kesempatan mengucapkan... selamat menunaikan ibadah puasa..
saya nak mohon maaf, andai melakukan kesilapan yang saya sendiri tidak sedar...
setiap manusia tidak terlepas melakukan kesilapan.. jadi saya harap awak maafkan kesilapan saya ya... semoga menunaikan ibadah puasa dengan penuh keikhlasan dan keimanan kepada Allah SWT...

saya nak ucapkan terima kasih kepada kedua orang tua saya... guru- guru... ahli keluarga, orang yang tersayang... dan kawan-kawan... tidak lupa kepada orang yang mengenali saya ni... ..

SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA...

....semoga ceria selalu...


No comments: