Saturday, July 9, 2011

untuk post kali ni.. saya nak awak tahu,yang saya dah pun melupai awak dari hidup saya.

***
saya cuba untuk tabah sebelum ni, bila terserempak dengan awak, tapi kali ni bila saya terserempak dengan awak ,saya okey ja.. saya tenang saja, macam saya tak kenal awak,
walaupun saya dah lupa tentang diri awak, kenangan tu saya simpan sampai saya betul2 jumpa
dengan insan yang terbaik untuk saya, saya nak ucapkan terima kasih atas selama ini awak bersama saya. untuk pengetahuan awak, saya ambil masa 3 bulan nak lupakan awak 2.. tapi saya harap sangat , janganlah terserempak dengan awak, saya takut kenagan lalu bermain di minda saya. utuk mengakhiri post kali ni ... saya nak katakan.. yang saya meluat tengok awak, bila awak ada dekat atau terserempak dengan saya.. kerana saya cuba tak nak ingat kenagan 2.. kenangan2 lah yang menyebabkan saya teringat pada awak.. kalau boleh semua kenangan itu biarlah saya seorang yang merasainya, saya tak nak lagi benda macam ni jadi pada saya atau orang2 yang saya sayangi.....

:D

No comments: