Tuesday, July 19, 2011

geramm?

HELLOOOOOOOO!!!
arkkk.... geram betul la pada sorang.. lelaki nihh.. sombong betul...
dekat sekolah bukan main ramah... tapi dekat FB... aku ni macam tak wujud ja..
mungkin BOX CHAT aku ni tak keluar dekat BOX CHAT dia K0t...
entahla.. malas rr... nak fikir pasal dia... ganggu... je... baik aku fikir macam
mana nak siap kan folio2... ni... dah la banyak...
daripada aku buang masa asyik fikir kan dia kan..!
tapi memang terasa juga la,,, dia buat macam 2 dekat aku..
mungkin aku ni dah mula rasa benda lain dekat dia ni...
rasa perasaan yang lebih dari seorang sahabat biasa.. tapi lebih.. kot..
KALAU dia tahu yang aku rasa macam ni pada dia... mesti dia akan cuba mengahampiri aku...
untuk mengetahui perasaan sebenar aku pada dia... ouuuuchhhhh ... malunya
minta2 janganlah sampai menjatuhkan maruah diri aku ni..
dan jangan sampai pelajarannya diabaikan... ha3... pelik2 la setiap post aku nih..
mesti pening kalau baca balik...

hahahahahhahahah................. tapi ni serius taw aku tulis.. rasa apa yang aku rasa sekarang ni dekat lubok hati aku ni...

No comments: